Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.05.2011 12:01 - песен прости ми
Автор: pufinka1996 Категория: Забавление   
Прочетен: 956 Коментари: 0 Гласове:
2



ТОЙ:
Къде си ти,къде остана ми кажи..
Къде са твойте думи,давай пак ме излъжи
Забивай не спирай,скалата във сърцето ми.
псувай ме мрази ме,плювай по лицето ми,
Но аз не бях виновен,.,аз се влюбих..
Тъкмо те имах и вече те загубих..
Едва сега разбирам,че не си различна.
Честно да ти кажа вече си ми антипатична.
Ти ли беше ангела в съня ми,ти ли беше
любимата в мисълта ми..
ти ли си тая, която от мене се отказа.
Ти ли си тая, която кучка се оказа..
Тъкмо исках да ти кажа думите обичам те,
радвам се че замълчах сега проклинам те.
Надявам се някой ден да си на мойто място..
и знам че тогава всичко ще ти е ясно..

ТЯ:
Прости ми за грешките,които аз направих
,,съжалявам че те оставих..
Себе си аз намразих,
защото обещанието си не спазих..{2)

ТОЙ:
Виновен ли съм за това, че те обичах,,
Виновен ли съм че,всеки ден след тебе тичах.
виновен ли съм аз,любовта си не отричах
Виновен ли съм че със тебе си приличах..
Сънувах как за последно ме целуваш..
със все сила виках,а ти като че ли не чуваш
Обърна си главата сякъш не ти пука..
Ието днес раздялата на вратата чука..
Ей така от нищото ми подари самотата..
аз загубих биткатано не и войната..
не спирам да се боря и продължавам сам..
защото мога да се справя и го знам
след това ти ще си спомняш всички грешки..
Ще си спомняш за финалните ти думи тежки..
Как гадно със любовта ми ти се подигра
пожелавам ти късмет сега бъди щастлива сама..

ТЯ:
Прости ми за грешките които аз направих,
съжалявам че те оставих.Себе си аз намразих,
защото обещанието си не спазих..{2}
Прости ми за грешките които аз направих,
съжалявам че те оставих.Себе си аз намразих,
защото обещанието си не спазих..{2)

КРАЙ НАДЯВАМ СЕ ДА ВИ Е ХАРЕСАЛО!!!



Гласувай:
2


Вълнообразно


Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: pufinka1996
Категория: Забавление
Прочетен: 12819
Постинги: 3
Коментари: 2
Гласове: 1
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930